Hac Hac
326
BLOG

Wnoszę o zrolowanie traktora...

Hac Hac Rozmaitości Obserwuj notkę 9

W związku z natrętną reklama panoszącą sie na mojej odsłonie Salonu24, wnoszę o zrolowanie Tablicy.pl.

Popełniłem ten błąd, że wyszukiwałem używanego ciagnika rolniczego. Gwoli ciekawości zresztą.

 Zainplementowane na waszym portalu oprogramowanie uznało mnie za kułaka pragnącego zaorać tysioncpińset hektarów i wyświetla mi setki ciągników w każdej notce, co wiecej nie zamyka strony, potencjalnie doczytujac kolejne ciagniki (a zapewne też sprzęt do wyrebu, bo przy okazji napisałem o kawałku własnego lasu...).

 

OK! Kupię te trzysta używanych ciagników i sześć tysiecy pił! Tylko zamknijcie mi po tym wczytywanie na stronie!@!

W Polsce B internet 512 kB jest normą. 

Wytoczyć Wam proces o dyskryminację ze względu na stan internetu?...

Precedens by był, a nie wiem, czy nie korzystacie z łącz anglosaskich :P

 

Hac
O mnie Hac

Żywy jestem, jeszcze. Ale to zapewne mi minie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości